Sectiune | Standard |
Livrare |
Standard. Livrare, de luni pana sambata, prin curier rapid. Ridicare personala. Marfa se poate ridica, fara a plati costul transportului, de la locatiile noastre de productie.
|
Beneficii: |
Livrare prin curier rapid Reduceri de pret in functie de cantitate |
Blocnotesurile sunt produse cu destinatie multipla, fiind folosite atat ca si consumabile pentru birou dar si ca materiale publicitare sau promotionale pentru clienti si public. De asemeni, pot fi incluse in mape sau in caiete mecanice. Putem realiza blocnotesuri in tiraje potrivite scopului si bugetului dvs., in formate si finisaje diverse.
Blocnotes personalizat: in primul rand, personalizarea incepe cu copertile. Designul copertilor trebuie sa contina imagini si text conform identitatii vizuale a companiei. Paginile din interior pot fi deasemenea personalizate cu logo, date de contact si/sau eventual o imagine in fundalul paginilor, practic posibilitatile sunt limitate doar de imaginatia designerului.
Pentru coperti va punem la dispozitie coperti din carton dublu cretat sau coperti caserate. Diferenta dintre cele doua?
De obicei un blocnotes are coperta din carton dublu cretat. Motivul principal fiind faptul ca blocnotes-urile sunt produse in numar mare iar aceasta modalitate de realizare a copertilor este mai ieftina si in general suficienta din punct de vedere calitativ.
In cazul unui blocnotes cu coperti caserate costul de productie este mai mare decat utilizarea unor coperti din carton, dar confera produsului finit un aspect premium. Un alt avantaj al copertilor caserate este faptul ca blocnotes-ul poate fi folosit “pe genunchi”, nefiind necesara o suprafata plana pentru a scrie, datorita copertilor rigide. Pentru un plus de imagine puteti opta imprimarea de elemente aurii sau argintii prin imprimare folio.Blocnotes-urile fac parte din categoria produselor tipografice basic a produselor de papetarie si sunt folosite de intreg personalul din birou. Deasemenea, un blocnotes personalizat poate fi folosit ca si material promotional in cadrul conferintelor sau la diverse evenimente. Personalizarea ar trebui sa includa toate elementelele de identitate vizuala ale companiei.