Termeni -  PRINTCENTER - Tipar digital, offset, indoor, outdoor

Termeni si conditii

Acesti Termeni si Conditii contureaza regulile si regulamentele de utilizare a site-ului web printcenter.ro, plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui site web, cat si contractul care guverneaza relatia dintre parti, fiind acceptati odata cu inregistrarea pe site si bifarea casutei “Da, sunt de acord cu Termenii si Conditiile” in ultima versiune actualizata.


In cazul persoanelor cu care se incheiem un contract separat de prestari-servicii, intre parti se vor aplica cu prioritate prevederile contractului si doar in masura in care nu exista dispozitii contrare, se vor aplica in completare prevederile Termenilor si Conditiilor de pe site.


Aspectele privind confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea site-

ului printcenter.ro sunt guvernate de Politica de confidentialitate revizuita conform cerintelor GDPR - Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, care completeaza sectiunea

Termeni si Conditii.


Aceasta pagina web reprezinta un document legal si este sectiunea de Termeni si conditii a site-ului www.printcenter.ro


Va rugam cititi cu atentie randurile urmatoare!


Date de identificare:

Nume : PRINT IDEEA S.R.L

Adresa: 550020 Sibiu, str. Turismului nr. 4

Responsabil pentru continut : PRINT IDEEA S.R.L

Contactul dumneavoastra la PRINT IDEEA SRL : office [at] printcenter.ro sau conta [at] printcenter.ro

Nr. Inregistrare Registrul Comertului : J32/965/2009

Numar de identificare in scopuri de TVA : RO26275960

Data actualizarii: Septembrie 2024

 

1. ELEMENTE DEFINITORII

 

Prin termenii utilizati in continuare intelegem: 

 

Vanzator – societatea comerciala PRINT IDEEA S.R.L., avand sediul social in Sibiu, str. Turismului nr. 4, numar de ordine in Registrul Comertului: J32/965/2009, cod unic de inregistrare fiscal RO26275960.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani care da o comanda, prin finalizarea procesului de creare a Contului/ Comenzii (fara cont),si si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiuneaTermeni si Conditii precum si o persoanajuridica / persoana fizica autorizata care achizitioneaza produsele de pe site in scopurile specific activitatii sale comerciale sau profesionale, neavand potrivit legii calitatea de consumator.

Consumator – persoana fizica care actioneaza in scopuri care se afla in afara activitatii comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective

Utilizator – orice persoana fizica sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie si care necesita crearea si utilizarea unui Cont (fara a emite o comanda in sistem).

Livrator – persoanele sau societatile comerciale care presteaza serviciile de livrare (curierat) ale produselor necesare pentru a asigura livrarea comenzilorcătre Cumparatori, în cazul în care acestia nu au sau nu doresc să folosească serviciul propriu de livrare.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Oferte, Comenzi, Facturi Fiscale, Garantii, Bunuri, etc.). Cumparatorul /Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului sa adauge Bunuri pe care dorestesa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusive produsele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distant incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipamentel ectronic;

• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil (chat, mesaj, whatsapp);

• orice informative comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis la solicitare (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/chat etc.) continand informatii generale sitematice cu privire la produse, si dupa caz informatii cu privire la produse similar sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat. Comunicari comerciale fara solicitare primesc cumparatorii prin intermediu lwebpush, privind informatii referitoare la statusul comenzii.

De asemenea platform ofera informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite”.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora sau in Comanda

Consimțământ - consimțământ al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privescsă fie prelucrate. Regulamentul (UE) 2016/679 stabilește că prelucrarea datelor minorilor pe bază de consimțământva fi legală doar dacă minorul care și a dat consimțământul are cel puțin 16 ani.

Durata contractului – contractual produce efecte de la data finalizarii comenzi si pana la data solutionarii tuturor reclamatiilor (dupacaz).

Site – domeniul www.printcenter.ro si subdomeniile acestuia.

 

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Newsletter – mijloc de informare, exclusiv electronic, prin posta electronica, asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

2.DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

2.1. Prin lansarea unei comenzi (online, e-mail sau telefon) pe site-ul www.printcenter.ro, Cumparatorul este de acord cu modalitatea de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin intermediul careia Vanzatorul isi desfasoara operatiunil ecomerciale.

 

2.2. Notificarea pe care o primeste Cumparatorul, dupa ce efectueaza Comanda are rol informative si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).

 

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul are dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceasta situatie, va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii.

   

2.4. In cazul in care Vanzatorul si-a datacordul vis-a-vis de comanda, a confirmat-o, acest lucru implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata in momentul in care exista o confirmare verbala (prin telefon) sau electronica (prin e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator si se comunica acestuia timpii de executie si livrare a produselor.

 

In nici un moment, o comanda ce nu este confirmata de catre Vanzator nu va fi considerata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare doar in momentul in care Vanzatorul a confirmat Comanda. Confirmarea Comenzii se va face prin telefon sau prin e-mail. Termenii si conditiile generale de vanzari stau la baza Contractului incheiat.


3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

 

a. Informatiile prezentate prin intermediul site-ului au character informativ, putand fi modificate de catre Vanzator, fara un anunt prealabil. De asemenea, din motive ce tin de spatiu si de coerenta informatiei, descrierile anumitor produse/servicii pot fi incomplete, insa Vanzatorul face eforturi sa prezinte cele mai relevante informatii referitoare la acestea.

 

b. Comunicarea cu magazinul online se realizeaza prin intermediul modalitatilor mentionate in cadrul sectiunii Contact.

 

c. Pentru a proteja informatiile furnizate prin intermediul site-ului, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a unor coduri de validare de tip captcha.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Vanzatorul poate subcontracta si/sau cesiona o terta parte pentru furnizarea anumitor Servicii ce vizeaza onorarea Comenzii ( livrarea si facturarea serviciilor/produselor comandate ), in acestcaz nu este necesar acordul Cumparatorului. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. TRANSFERUL PROPRIETATII

 

Transferul proprietatii asupra Bunurilor si Serviciilor are loc in momentul in care Cumparatorul realizeaza plata respectand indicatiile din comanda. In momentul in care produsele sunt livrate prin curier, agentul de livrari nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior acesteia si dupa achitarea eventualei contravalori a produselor.

 

6. POLITICA DE VANZARI

 

6.1. Efectuarea unei comenzi ii este permisa oricarui Client/Cumparator. In cazul unor motive intemeiate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restriction accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi, in situatia in care considera ca activitatea Clientului/Cumparatorului pe Site, conduit sau actiuni ale acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In situatiile mentionate, Clientul/Cumparatorul poate contacta Vanzatorul pentru a fi informat cu privire la motivele care au stat la baza masurilor mentionate anterior.

 

6.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza in mod direct sau prin modalitatile mentionate la sectiunea contact din Site.

 

6.3. PRINT IDEEA S.R.L. isi rezerva dreptul de a publica pe Site informatii referitoare la Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre aceasta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

6.4. Tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt afisate in lei (RON) sau EURO si nu includ T.V.A.

 

6.5. In cazul Bunurilor si/sau Serviciilor achitate prin ordin de plata sau prin plata directa in contul curent al Vanzatorului, livrarea acestora se va face dupa ce plata a fost confirmata.

 

6.6. Produsele afisate pe Site sunt supuse taxei pe valoare adaugata din Romania. Preturile pentru Bunurile si/sau Serviciile pot fi modificate.

 

6.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor de pe Site (imagini, multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

7. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

 

7.1. Continutul Site-ului este proprietatea exclusiva a Vanzatorului, toate drepturile obtinute in acest sens, in mod direct sau indirect (prin intermediul unor licente de utilizaresi/sau publicare), fiindu-I rezervate acestuia.

 

7.2. Continutul Site-ului nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis in orice forma catre terte parti, incluzand forma electronica, fara permisiunea anterioaras crisa a Vanzatorului.

 

7.3. Vanzatorul are dreptul de a adduce modificari asupra Continutului si structurii Site-ului fara a fi nevoie de preaviz.

 

7.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a afisa pe Site, cu titlul de prezentare, imagini cu produsele realizate de catre acesta pornind de la grafica Cumparatorului.

 

7.5. Oricefel de Continut transmis catre Vanzator de catre Client/Cumparator prin orice forma de comunicare (electronica, telefonica, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/sau angajatului care a intermediat transferul de Continut.

 

7.6. Vanzatorul nu este responsabil pentru grafica trimisa de Client/Cumparator pentru realizarea Bunurilor si/sau Serviciilor. Raspunderea asupra imaginii(lor), conceptului (conceptelor) trimis(e) si a tuturor elementelor (grafice sau text) ce vor fi folosite in realizarea materialelor tipograficere vine exclusive Clientului/Cumparatorului. Cumparatorul este proprietarul imaginii(lor), conceptului (conceptelor) trimis(e) si a tuturor elementelor (grafice sau text), el fiindc el care isi asuma raspunderea ca acestea sunt in conformitate cu legile, statuturile si ordonantele in vigoare, nu violeaza si nici nu au violat drepturile oricarei personae fizice sau juridice.

 

8. COMANDA

 

8.1. Clientul sau Cumparatorul poate plasa Comenzi pe Site prin adaugarea acestuia in cosul de cumparaturi. Daca Cumparatorul este de acord cu preturile Bunurilor si/sau Serviciilor si costurile aferente transportului acestora, anuntate pe Site, atunci poate sa introduca datele de livrare si de facturare, urmand sa fie directionat spre o pagina ce permite confirmarea Comenzii.

 

8.2. Adaugarea unui Bun si/sau Serviciu in cosul de cumparaturi, fara finalizarea Comenzii, nu reprezinta inregistrarea unei Comenzi.

 

8.3. In momentul in care Clientul/Cumparatorul doreste sa finalizeze Comanda, acesta va fi directionat spre pagina ce-I afiseaza toate Bunurile si/sau Serviciile selectate avand posibilitatea de a renunta la acele Bunuri si/sau Servicii pe care nu le mai doreste sau de a adauga specificatii suplimentare referitoare la acestea.

 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. Dupa finalizarea comenzii, cumparatorul primeste electronic o informare privind detaliile comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

8.4. In niciun moment, o Comanda ce nu este confirmata de catre Vanzator nu va fi considerata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare doar in momentul in care Vanzatorul a confirmat Comanda. Confirmarea Comenzii se va face prin telefon sau prin e-mail, dupa ce s-au parcurs anumiti pasi necesari realizarii Bunurilor si/sau Serviciilor (verificarea graficii oferite de catre Client/Cumparator, primirea bunului de tipar din partea Clientului/Cumparatorului, trimiterea de catre Vanzator a unei facturi fiscal sau proforme, achitarea unui avans sa a comenzii,etc).

 

8.5. Clientul/Cumparatorul este cel care trebuie sa-si de-a acordul asupra graficii prin oferirea bunului de tipar. Vanzatorul nu este responsabil pentru eventualele greseli, grafice sau de text, din bunul de tipar, acestea intra in sarcina Clientului/Cumparatorului.

 

8.6. Vanzatorul poate anula Comanda plasata de catre Cumparator, fara nici o obligatie ulterioara a unei parti fata de cealalta in urmatoarele situatii:

 

8.6.1. Neeachitarea sumei ce reprezinta avansul sau contravaloarea comenzii

8.6.2. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

8.6.3. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;

8.6.4. Grafica trimisa de client pentru realizarea Bunurilor sau pentru oferirea de Servicii nu este conforma cu cerintele comunicate de catre Vanzator pe site sau pe email;

8.6.5. Cumparatorul nu a oferit bunul de tipar;

8.6.6. Vanzatorul nu poate respecta timpii de executie specificati de Cumparator;

8.6.7. Datele furnizate de catre Client si/sau Cumparator sunt incorecte sau incomplete.

8.6.8. Produsul este momentan indisponibil


9. RASPUNDERE

 

9.1. Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul, prin crearea si utilizarea Contului, isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de acces in Cont (user-ul si parola) si este responsabil de actiunile derulate prin intermediul Contului sau.

 

9.2. Prin crearea Contului, utilizarea Continutului sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul accepta in mod express si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului.

 

9.3. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se realizeaza in momentul bifarii checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea unei Comenzii.

 

10. CONFIDENTIALITATE

 

10.1. S.C. PRINT IDEEA S.R.L. este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub numarul .

 

10.2. In conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si cu cerintele (GDPR) Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, S.C. PRINT IDEEA S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de catre Client/Cumparator. Mai multe detali pot fi gasite in Politica de confidentialitate .

 

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor oferite voluntary prin completarea si trimiterea formularelor, prin completarea campurilor obligatorii pentru plasarea unei comenzi sau prin contactarea noastra in orice mod, temeiul legal este reprezentat de urmatoarele articole din Legea nr. 677/2001 si din Regulamentul (UE) 679/2016:

 

- „prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale a operatorului” (art. 5 alin. 2 lit. (c) din Legea nr. 677/2001)

 

- „prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului” (art. 6 alin. (1) lit. c din Regulamentul (UE) 679/2016)

 

- „pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de incheierea unui contract” (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).

 

In ceea ce priveste datele pe care le colectam in mod automat prin folosirea de cookie-uri sau de tehnologii similare (Facebook Pixel), temeiul pentru prelucrare este consimtamantul.

 

Odata cu accesarea site-ului, va rugam selectati optiunea preferata legata de cookies. Accesand LINK-ul aveti posibilitatea sa modificati oricand setarile cookie-urilor. Mai multe detalii despre politica de cookie-uri pot fi gasite in pagina Politica de cookie-uri

 

10.3. Datele cu caracter personal pe care Clientul/Cumparatorul le furnizeaza sunt prelucrate in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata fiind limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate, urmarind astfel sa reducem la minimum datele colectate.

 

Furnizarea datelor este necesara pentru:

 

- comunicarea cu Clientul/Cumparatorul privind unele aspect ce tin de Comanda si/sau de Bunurile/Serviciile achizitionate: confirmarea comenzii, a timpilor de executie, facturarea, expedierea Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate, rezolvare a problemelor ce pot aparea cu privire la o Comanda;

 

- in scopul livrarii Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate, datele cu caracter personal urmeazasa fie communicate companiei de curierat rapid care se va ocupa de livrarea produselor;

 

- trimiterea de Newslettere prin intermediul postei electronice, insa numai in situatia in care ti-ai dat consimtamantul in prealabil.

 

10.4. Prin furnizarea datelor cu caracter personal, Clientul/Cumparatorul accepta ca datele sale sa fie incluse in baza de date a PRINT IDEEA S.R.L., inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub numarul si, in acelasi timp, isi da acordul express ineechivoc ca aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 10.3. si in baza temeiului legal prevazut de articolul 6, alin. (1) lit. (c) si (b) din Regulamentul (UE) 679/2016.

 

10.5. Prin citirea acestui Document, Clientul/Cumparatorul a luat la cunostinta faptul ca ii sunt garantate drepturile prevazute de lege, respective dreptul de acces al persoanei vizate, dreptul de retragere a consimtamantului, dreptul de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere, dreptul de a te adresa justitiei, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor sau „dreptul de a fi uitat”, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor

 

10.6. Datele cu caracter personal furnizate de Client/Cumparator pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

10.7. In momentul in care Cumparatorul a transmis informatii sau material prin intermediul acestui Site sau prin posta electronica, necesaR rerealizarii Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate, Vanzatorul are dreptul de a le afisa pe Site si in materialele de marketing, promovare cu titlul de prezentare.

 

11. DISPONIBILITATE

 

In cazul in care unul dintre Bunurile si/sau Serviciile comandate nu este disponibil, Vanzatorul se angajeaza sa comunice Cumparatorului acest lucru prin intermediul postei electronice intr-un interval de 3 zile de la plasarea Comenzii pe Site.

 

12. RETUR

 

12.1. Conform art. 10 din Ordonanta 130/2000, nu se pot returna produsele personalizate la cererea clientilor.

 

12.2. In situatia in care, Clientul/Cumparatorul nu este sigur de calitatea Bunurilor si/sau Serviciilor oferite de Vanzator, PRINT IDEEA SRL ofera posibilitatea ca inainte de trimitearea graficii in productie, Cumparatorul sa comande o mostra de print.

 

12.3. Nu se considera defect de printare diferenta de nuanta; exista posibilitaea ca pe ecranul calculatorului culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa deoarece modelul de culoare utilizat de aceste dispozitiv este RGB, iar pentru tipar in policromie, modelul de culoare folosit este CMYK.

12.4 Dacă după livrare se constată existența unor produse lipsă sau deteriorate (vicii aparente) cumparatorul notifica PRINT IDEEA SRL prin modalitatile puse la dispozitie pe site in urmatoarele termene:

 - diferentele cantitative se iau in considerare doar in cazul in care sunt depuse in maximum 24 de ore de la livrarea produselor,

- eventualele problem privind calitatea produselor sau ale serviciilor prestate se iau in considerare in cazul in care sunt anuntate in termen de 48 de ore de la livrarea produselor

Termenele prevazute in prezentul articol reprezinta termene de decadere.

12.5 Inainte de efectuarea returului Cumparatorul trebuie sa completezepe site formularul de retur. Ulterior, in termen de 3 zile lucratoare va fi contactat de un angajat al vanzatorului ca sa stabileasca detaliile returului.

In urma sesizarilor calitative, se va efectua o cercetare preliminara pentru a determina cauzele ce au condus la producerea neconformitatilor. In cazul in care neconformitatile sunt determinate a fi din vina prestatorului acesta se obliga ca, in acord cu beneficiarul, sa:

- reface produselene conforme in termenii prevazuti in anexa

- sa acorde alte produse sau servicii in contravaloarea produselor neconforme

12.6 La primirea materialelor executate de Prestator, Beneficiarul va delega o persoană autorizată, care va semna şi ştampila de primire pe actele de insotire a marfii aferente respective comenzi, (considerate ca fiind inclusive actele de la firma de curierat- partener). Semnătura de primirere prezintă confirmarea executării comenzii

12.7 Pentru a putea evalua neconformitatea, va fi necesar să transmiteți Vanzatorului dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.) și dovada faptului ca pachetele au sosit sigilate. In cazul in care produsul este format din mai multe subcomponente si doarunul / o parte sunt afectate de vicii aparente se admite returul doar pentru aceste subcomponente afectate de vicii.

12.8 In cazul in care se reclama lipsa produselor comandate, reclamatia va fi insotita de dovada primirii pachetului sigilat si a facturii fiscale/ AWB.

12.9 In cazul in care reclamatia nu este intemeiata produsul se inapoiaza Cumparatorului iar costul de transport (dus-intors) va fi suportat de Cumparator


13. MODALITATI DE PLATA

 

13.1. Cumparatorul va realize plata Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate prin urmatoarele modalitati:

 

13.1.1. Online cu card bancar

 

13.1.2. Ordin de plata in avans


13.1.3 . Bilet la ordin sau fila CEC in cazul semnarii unui contract

 

Datele beneficiarului platii:

Denumire societate:

SC PRINT IDEEA SRL

Banca: ING BANK Romania

Cont bancar IBAN RON: RO57INGB0000999904754146

Nr. de Inreg. la Registrul Comertului: J32/965/2009

Cod Unic de Inregistrare: RO26275960

Adresa beneficiar: Str. Turismului 4, Sibiu

 

13.2. Societatea PRINT IDEEA S.R.L. are dreptul de a refuza o Comanda sau de a refuza efectuarea unei livrari ce vine din partea unui Client/Cumparator cu care a existat un litigiu anterior referitor la efectuarea unei plati anterioare.

 

13.3. Vanzatorul are dreptul de a analiza si verifica Comenzile efectuate anterior de catre Cumparator pentru a lupta impotriva fraudei si in acest sens isi rezerva posibilitatea de a cere Cumparatorului orice acte justificative considerate utile. Vanzatorul, in momentul finalizarii procedurii de verificare, isi rezerva dreptul de suspendare sau anulare a Comenzii sau a livrarii, in situatia in care analiza realizata lasa urme de indoiala asupra caracterului fraudulos al comenzii in raport cu un tert, Vanzatorul nu este responsabil in caz de utilizare frauduloasa a unor mijloace de plata ce nu au fost detectate de catre aceasta procedura.

 

14. MODALITATI DE LIVRARE

 

14.1. Livrarea produselor se face prin intermediul curieratului rapid, la adresa furnizata de Cumparator in momentul realizarii Comenzii.

 

14.2. Cumparatorul trebuie sa furnizeze in momentul plasarii Comenzii adresele de facturare si livrare reale si corecte.

 

14.3. PRINT IDEEA S.R.L. va face tot posibilul pentru respectarea termenelor de livrare mentionate Clientului/Cumparatorului prin e-mail sau telefonic. Totusi, nu suntem responsabili de intarzierile de livrare sau pierderile de colete ce au fost provocate de catre un tert sau determinate de o cauza imprevizibila.

 

14.4. In cazul in care coletul nu a fost receptionat in cadrul termenelor indicate, vom demara o ancheta impreuna cu firma de curierat cu scopul de a stabili care sunt cauzele ce au dus la aceasta situatie. In situatia in care exista nelamuriri sau precizari privind Termenii si conditiile de utilizare a Site-ului, contactati-ne prin e-mail sau telefon.

Date de contact: S.C. PRINT IDEEA S.R.L.

Adresa: Str. Turismului nr.4, Sibiu

Telefon: 0369 101506

E-mail: office (@ )printcenter.ro


 15. DREPTUL DE RETRAGERE

15.1 Cumparatorul persoana fizica are dreptul să se retragă din Contract, așa cum este reglementat de OUG 34/2014, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare (daca a ales alt tip de livrare fata de livrarea standard), în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului.

15.2 In cazul in care Cumparatorul persoana fizica doreste sa solicite retragerea din Contract, acesta va comunica deciziasa in scris, printr-o declarative neechivoca trimisa prin una dintre modalitatile de comunicare puse la dispozitie prin platforma.

15.3 În cazul în care Comanda este achitată, Vanzatorul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Cumparatorul persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

15.4 Vanzatorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute

15.5 Expedierea bunurilor de catre Cumparatorul persoana fizica se face in termen de maxim 14 zile de la data comunicarii deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat daca bunurile sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costul transportului se suporta de Cumparatorul persoana fizica.

15.6 Cumparatorul persoana fizica este responsabil de diminuarea valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora pe durata acestei proceduri de retragere

15.7 Nu vor beneficia de dreptul de retragere:

- produsele care au fost desigilate si nu au ambalajul original

- produsele personalizate pentru consummator (realizate la solicitarea consumatorului )

- produsele susceptibile de a se deteriora rapid


16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

16.1 Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Sibiu.


Sectiunea ctualizata: Septembrie 2024